Semester!

Idag jobbade jag senare än vanligt på en torsdag då jag ska vara ledig fyra dagar och hade massor att förbereda. Jobbet här skiljer sig ju en hel del från mitt arbete hemma i Sverige. Här har jag elever i åk 1-3, alla har egna planeringar med sig från sin hemskola och några går bara tre veckor medan andra går ända upp till 20 veckor. Så när jag nu ska vara ledig är det 12 olika planeringar jag behöver ha koll på och kunna överlämna till min vikarie. När Hans hämtade mig var det rätt skönt och jag känner mig lugn inför att inte vara på plats. 
 
 
 
Igår var vi hem till Linus och Marie för lite kortspel. Vi inledde kvällen med att äta middag från Friendley och sedan drog kortspelet igång. Så kul att ha några att spela med, blir lite tråkigt att alltid spela bara jag och Hans. Marie bjöd på fantastiska oliver!! Jag fick oliver i mitt paket från Nettan men de har jag inte öppnat ännu, har velat spara på dem. Så gissa om jag njöt. 
 
 
Och så här glad blev jag när jag vann sista omgången. Ska nämnas att jag ligger toksist och vi ska fortsätta partiet en annan kväll. 
 
 
Fick med mig en burk oliver hem, nu ska jag inte snåla😍. Tack för en supermysig kväll. 
 
 
Inleder semestern med massage hos Jampa. Fick ett presentkort av Ida som ska nyttjas till fotmassage. Sedan blir det middag på en ny restaurang och kanske slår till på ett glas rödvin. 
 
Pop kan mai❤️
 
#1 - - Stina:

Ha nu en underbar semester! Ses nästa vecka 🙏🏻❤️

#2 - - Stina:

Ha nu en underbar semester! Ses nästa vecka 🙏🏻❤️

Svar: ❤️
thessresa.blogg.se

#3 - - Anonym:

Vad trevligt med semester 😊

Svar: Verkligen!
thessresa.blogg.se