Sjukstuga och VAP.

Blä vad jag avskyr att vara sjuk och hängig. Man orkar ingenting och allt är bara trist. Hans är så gullig och passar upp på mig. Fixar mat och annat jag vill ha. Nåväl, lite har jag ialla fall fått gjort dessa dagar. ( inte bara frossat i serier) 
 
 
I måndags kom Fia och Marko över med lite välkomstblommor och svenskt godis. Vi stod/satt i hallen och surrade en stund. Mysigt att äntligen få se dem igen, längtar till vi kan träffas ordentligt.
 
Under veckan har jag även påbörjat operation omplantering av pelargonerna!!  Det är ett megagöra och då jag känt mig lite skraltig har jag delat upp det i omgångar. I fjol hade Hans, Fia och Marko fixat alla blommorna när jag kom hem så det var extra kul att få göra det i år.
 
 
I dag tittade våra grannar in på en kopp kaffe. Härligt att de vågade sig in och kul att få uppdatera sig om deras liv . Vi har så fina grannar, de har under vår vistelse tagit hand om vår post, hjälpt till med annat som behövts ordnats med huset. De avslöjade att de var in och lånat lite vin och sådant älskar ja . Känn dig som hemma. Vi var in till dem när de var i Spanien ett år och lånade vitlök.
 
Nu blir det strax mat, lax i ugn och Hans har serverat mig ett glas rött. 
 
Ha det gott och var rädda om varandra. 
#1 - - nettan:

Å vad jag längtar efter er!!! skynda dig att bli frisk😁 Kram💕

Svar: ♥️
thessresa.blogg.se

#2 - - Fia:

Ser njutbart ut på bilderna! Hoppas öronvärken släpper! Ses så fort vi alla är friska! Stor kram påer! 💕

Svar: Det gör vi❤️
thessresa.blogg.se

#3 - - Miriam :

Krya på dig. Kram

Svar: Tack vännen♥️ det går åt rätt håll😀
thessresa.blogg.se

#4 - - Stina:

Saknar dig så, hade gärna tagit ett glas i den sizen med dig ❤️

Svar: Saknar dig♥️♥️ ser till att du får ett glas av detta när ni kommer till Köping♥️
thessresa.blogg.se

#5 - - johan:

va mycket blommor du har :)

Svar: Älskar blommor! Hans kan dock tycka att det är liiite mkt, speciellt så här års när det skall planteras om😀
thessresa.blogg.se