Avlösning!!

Ytterligare en vecka har passerat och jag har hunnit vinkat av mina fina vänner Miriam o Helena!! 
(null)

Massor med mys har vi hunnit med och att hinna prata ikapp all tid vi varit ifrån varandra har känts enormt. Vi har flamsat o tramsat o ätit god mat, mindre god mat, fått massage o suttit uppe sent o bara pratat. 
Tjejerna var här en vecka men de hann med att se det Thailand som jag älskar, de kom förbi min skola en dag och var imponerade över den. Nu har de sovit en natt i Bkk o i morgon natt flyger de hem mot Sverige. 

Liksom jag så gillade Miriam o Helena Tre trädstranden. 
(null)

Middag med tjejerna och min vän Elisabet❤️
(null)

(null)

(null)

I tisdags for fam. Stjärnklar hem mot Skara💕 önskar dem lycka till nu med allt som komma skall. 
(null)

(null)
Kompisar!
(null) (null)

(null)

(null)
 Besök på ESS. Miriam visar sina cirkus-skills! Imponerade. 
(null)

(null)
Jag och vår kokerska Ning. 
(null)
(null)
På äventyr in till Ban Phe med Saräng! 
(null)

(null)

Kvällsmarknad! 
(null)

(null)

Miriam fixade fläta. 
(null)


(null)

Häng på vår altan innan middag på stranden. 
(null)

Middag på Cheers! 
(null)

(null)

Tidigt i går morse landade min barndomsvän ❤️och henne dotter i Bkk och nu har de sovit en natt hos mig . Som jag längtat efter henne. 
(null)

(null)

Var rädda om er.